zondag 22 april 2018

Zondag 22 April 2018

Ja vandaag is het dan zover Oma Joke is Jarig.
En het is niet de eerste keer dat we dit hier vieren.
Maar goed de dag begon zoals alle andere dagen koffie op het pooldek met deze dag wel veel sociale media, het thuis front allemaal en ook via FB heel veel felicitatie's.
Na dit alles was het tijd voor het ontbijt en dat ging er weer in als koek.
Toen kwam de vraag van onze zoon Peter en wat is het kado geworden
Nou dat ga ik vertellen ik had in Miami bij MK een mooie koffer gezien maar had toen niks bij me.
Dus ik denk nou die kom ik hier ook wel tegen dus niet maar wel bij ome Tommy
dus om een lang verhaal kort te maken hier is hij dan

We hadden een paar jaar geleden ook al zijn grote broer gekocht
Dus dat is wel leuk zo
En natuurlijk was er ook nog Taart
nou hij was overheerlijk niet al te zoet maar gewoon lekker
We hebben nog even gezellig een potje gekaart
En verder wat doe je nog meer op zo dag niks
En zo zijn we alweer twee weken onderweg en Gerrit is er uit hij weet het niet meer 
Er gebeurd hier niks spannend voor jullie dus ik ga nog wel door voor mijn zelf om later op terug te kijken maar ik publiceer het niet meer
Ik vond het en vind het nog steeds leuk maar het is niet interessant voor jullie
Om nog vier weken te lezen we zijn opgestaan met koffie en gevolgd door een ontbijt

Dit was het bedankt voor de reactie's die we ondanks alles toch nog kregen

Joke en Gerrit




15 opmerkingen:

  1. Mooie koffer! Maar wat lees ik? Voor ons niet meer bloggen. Dat vind ik jammer. Ondanks dat er misschien niet altijd veel nieuws te vertellen is, is het wel heel erg leuk om te lezen.
    Eerlijk gezegd denk ik zelf ook wel vaak, alles is eigenlijk al een keer verteld maar met name het zelf terug kunnen lezen is zo leuk ook.
    Ik hoop toch dat je je nog bedenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig weten we nog wel net wat het cadeau is geworden ;-) kan me er iets bij voorstellen niet meer elke dag te willen bloggen, zeker als je er vier weken bent. Ik denk ook dat je het misschien alleen maar moet doen als je er zin in hebt, 1 of 2 keer per week is toch ook leuk. In ieder geval lekker doorgaan met genieten dat is het belangrijkste !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte gefeliciteerd Joke, en Gerrit natuurlijk ook gefeliciteerd met jouw Joke. Geniet lekker van jullie vakantie straks met de aanhang erbij. Bedankt voor de leuke blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals van harte gefeliciteerd Joke. Mooi kado is het geworden. Jammer dat het bloggen stopt. Niks te melden is ook wat te melden. Het was juist zo leuk om jullie avonturen te lezen.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd !! Misschien een overweging om 1 a 2x per week te gaan bloggen..... Voor mij als lezer was het toch elke keer weer leuk om zo wakker te worden. Geniet er nog van daar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke verjaardag en mooi kado hoor... maar straks als de kids er zijn is er toch wel weer wat leuks te melden voor ons ben wel. E-nieuws naar jullie familieavondturen ... maar snap het hoor lekker voor jezelf bloggen mag ook

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk koffer....mooi cadeau. Nou ik snap het wel van dat bloggen hoor...ik doe ook niet meer publiceren maar alleen voor onszelf. Gewoon lekker doen waar jullie zin in hebben. Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals van harte gefeliciteerd n wat fijn om op zo’n heerlijke plek jarig te zijn.
    En tja stoppen met bloggen,jammer voor ons maar snap je wel.
    Maar hoop toch dat je nog eens wat laat weten,is toch leuk om te lezen hoe het gaat..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd. En wat een mooi kado zeg. En stoppen met bloggen. Snap het wel hoor. Tis veel werk. Maar zo nu en dan een update kan geen kwaad toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Om de paar dagen een blog lukt toch wel Gerrit?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wees maar blij dat je niks bijzonders meemaakt......! Maar waarom zou je jezelf de dwang opleggen om iedere dag een blog te schrijven? Je schrijft toch gewoon af en toe eens een berichtje wanneer het jou uitkomt....?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om je verjaardag daar te vieren, in het zalige Florida. En wat een prachtig cadeau zeg! En wat al meer gezegd is, elke dag bloggen hoeft toch ook niet? Anders doe je 1 maal per week een leuke samenvatting. Vind het altijd prettig om je blogjes te lezen.
    Maar je moet doen wat je zelf wil uiteraard, het is geen verplichting :-) Veel plezier nog daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Verjaardag vieren in Florida is altijd leuk en zeker als je ook nog een mooi kado krijgt. Wel jammer dat je niet meer (dagelijks) gaat bloggen, ook jullie blog is heerlijk om te lezen tijdens de 'morning-coffee' ;-) Het is zeker moeilijk om een verhaal te maken over een dag dat je helemaal niets gedaan hebt, maar mij is het tot nu toe altijd gelukt. En ben met je eens, je leest het ook in andere reacties, dat er elke dag wel flink tijd in gaat zitten om het te doen. Van de andere kant is het toch ook weer leuk om van de winter de verhalen weer eens terug te lezen, zelfs als je dan ook lekker in Florida zit ;-)

    Groetjes,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de verjaardag van Joke. Ze heeft echt een mooie koffer gekregen. Ik snap dat je stopt met bloggen. Bedankt voor het meelezen, ik zal je verslagen wel missen, Ik vond jouw humor altijd erg leuk on te lezen. Geniet lekker verder van jullie vakantie en straks helemaal met jullie klieindochter erbij.
    Groetjes Harm en Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd met Joke! En veel plezier straks met de kinderen en kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen