woensdag 2 mei 2018

Woensdag 2 Mei 2018

Ja hoor daar zijn we weer en we keken net op de kalender maar het is al weer Mei dus het gaat opschieten.
We hebben vandaag rustig op gestart met natuurlijk een bakkie en gevolgd door een ontbijtje en voor Joanna de pool.
Ja dat gaat ze missen hoor

Moet ik er al uit 

Nee hoor blijf maar lekker daar.


En zo hebben we vol gehouden tot een uur of drie
Joop Nancy en Joanna zijn nog even naar SeaWorld geweest en Oma en Opa zijn nog even wezen shoppen 
Welke kleur wil je nog Joke
Ik heb ze allemaal al

En we zijn er weer verder gaan kijken 
Joke moest nog een paar dingen kopen en daar in die winkel mocht ik niet fotograferen 
Het begin met een B
We hebben nog even een rondje gemaakt en we waren getuigen van en winkel diefstal 
Drie politie auto's voor de deur en drie agenten in de shop
Man en vrouw zaten geboeid in de shop.
Nog even een starbucks en toen in de auto en op naar huis
Onderweg lekker een Subway gepakt en heerlijk thuis met een glaasje melk opgegeten

En toen ja hoor het toetje van de dag 
Op het dak van de buren 



En dit was dan weer de Woensdag
We willen iedereen bedanken voor de reactie's op het blog en op FB
Dit maakt het leuk 
De Groeten van
Joop Nancy en Joanna 
Joke en Gerrit 




10 opmerkingen:

  1. Kinderen en water, altijd een goeie combi;-) al een lekker kleurtje Gerrit!
    En dan nog ff de dollars laten rollen met mooie koopjes, jullie zijn nog steeds goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tip van Ton: Nooit op de kalender kijken tijdens je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is niks mooiers voor kinderen ...wakker worden en dan een plons nemen in je eigen zwembad.
    Ik snap het wel dat Joke daar geen foto’s van wil delen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sensatie zo met de politie. In FL zie je ook best vaak dat er auto's aangehouden worden. Dat zie ik hier eigenlijk (bijna) nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een top dag, Gerrit. Ik wordt wel een beetje jaloers (op een positieve manier). Weer zo’n mooie villa met zwembad. Zalig. Die kleine meid maakt mooie herinneringen met jullie voor later. En die fruitjes bij GAP wat een heerlijke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie onze toekomst 😀😀
    Heerlijk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker dagje zo, lekker doen waar je zin in hebt.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zo lekker je eigen pool!!
    Snap dat de kleine dame er niet uit wil,is ook zo lekker..
    En weer ff geshopt gaat goed daar..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een mooi toetje, prachtige vogel!
    Heerlijke dag weer, en fijn shoppen bij GAP, vind die vesten superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer super gezellig en ik (als fotograaf) ben toch best jaloers op je vogelfoto!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen