donderdag 27 december 2018

Derde Kerstdag

Ja het gaat vervelen maar het gaat nog 3 weken duren en we zien in de kijkcijfers dat het progamma niet meer zo word gewaardeerd.
Ik heb ook voorgesteld om een andere schrijfster te gaan nemen maar die zegt ik heb vakantie hoor.
Dus jullie moeten het nog even met Gerrit doen en anders er zit een uit knop aan.
Maar genoeg gekheid we gaan weer over tot de orde van de dag.
Zoals ik gister al had vermeld dat Joke iets had gekocht dat veel te groot was en dat de winkel hier gesloten was.
Dus kwam Gerrit bij de koffie of misschien was het bij het ontbijt we gaan eens op Google kijken of hij overal al weg was.
Nee hoor in 
Was hij nog gewoon open dus,
Rugzak gevuld met eten en drinken want is wel een eind weg hoor Tampa.
En daar gingen we, we hadden echt mazzel want de file ging lekker de andere kant op 

En zo na ruim een uur op de Control kwamen we aan in Tampa 
Voor de gene die hier wel eens zijn geweest we moesten zoeken naar een parkeerplek
De gene die we snel hadden gevonden was de Starbucks en na een heerlijke Caramel Macitaio ik weet niet of i goed heb geschreven maar hij was heerlijk.
We zijn toen verder gegaan en ja hoor de Jocky winkel was nog open en het was natuurlijk helemaal geen probleem om het te ruilen dus jullie hoeven niet meer te reageren is nu opgelost
Hij was gewoon veel te groot 
Maar nu is de maat goed.
We hebben nog even bij de grote gele M een heerlijk frap gehaald en ook die was heerlijk
We zijn toen zo langzaam aan de weg naar huis begonnen maar eerst moest hij even opzij
Je ga maar om me heen ,maar ik blijf staan.
We stonden even in de file richting de 75 maar toen we daar eenmaal op waren ging het vrij rap
Bij het opdraaien van de 4 was ook niks aan de hand en die konden we heerlijk doorrijden tot de 27 daar begon de ellende en we zijn er ook af gegaan en heerlijk zo over de 27 naar de 192 gereden.
We hadden daar van de week een nieuw restaurant gezien en we zijn die eens gaan proberen 
Ik Gerrit had er al wat over gelezen bij de verhalen van Ta2Gerrit.










We hebben er heerlijk gegeten maar we hebben wel beiden de trommel vliezen gescheurd
Maar het eten was goed.
We zijn daarna nadat we geworsteld hebben om de 192 uitte rijden nog even naar LBV geweest want Joke wil toch nog liever een lange jas maar ze zegt ik wacht wel tot het nieuwe Jaar
We zijn nogeven de Walmart in gegaan want de koffie melk is op en dat kan niet.
Bunkers wat BUNKERS 




Ja het was er weer ouderwets druk en we zitten nu weer thuis dit blog te maken en gaan zo een poosje slapen want morgen we weten het nog niet.
En morgen gaan we even loten kopen 300 miljoen is de hoofdprijs
Nou we houden jullie op de hoogte 
Tot Morgen 
Joke en Gerrit











8 opmerkingen:

  1. Die M&M repen zijn goed te doen ! en die zakken Caramel...heel verslavend. Wij nemen bij de Starbucks ook steeds de caramel machiato en Rita vind de Peppermint mocha erg lekker, af en toe een stuk lemon pound cake erbij en je zit helemaal goed. Jullie hebben het naar de zin, mooi of niet dan ?.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zaligheid, nog 3 weken! En jee, dat het zo druk was bij de outlets in Tampa. Wel fijn shoppen daar. Dat restaurant had ik ook al voorbij zien komen bij Gerrit, ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest weer even 2 dagen bijlezen en jullie hebben een heerlijke Kerst achter de rug. Kijk maar uit bij het meertje van dat op jou afkomen doet Alie Expres ;-)

    Rock & Brews gaat op het lijstje voor de aankomende trip !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede keus om even naar Tampa te rijden, even wat anders. Je denkt toch wel aan mij als je een Starbucks kopje ziet ?

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat nieuwe restaurant hebben wij ook gezien. Zit het niet tegenover Texas Roadhouse?
    Het eten ziet er in ieder geval goed uit. Een heerlijk vooruitzicht, nog 3 weken in de warmte.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hebben jullie al bij The North Face gekeken voor een jas?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet stoppen met schrijven hoor. We lezen met plezier nog drie weken mee. Heerlijk dagje weer. Even een ritje naar Tampa voor de afwisseling. Lekker eten. Jullie komen de dagen wel door , geen enkele moeite denk ik daar in het mooie Florida.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even heen en weer naar Tampa rijden om iets te ruilen vind ik al een hele onderneming maar dan ook nog eens hard rockend gaan eten daar neem ik mijn petje voor af!

    BeantwoordenVerwijderen