dinsdag 18 december 2018

Dinsdag 18 December

Hoera we zijn er weer en ja de dag begon zoals alle andere dagen.
Het lezen van de reactie's vinden we altijd zo leuk dat Gerrit niet kan wachten met weer te schrijven.
@Yvonne ik zag dat je een heel ander profiel mee reageerde en dat koopgas was een geintje uit April.
@Ronald bedankt hoor het gaat steeds beter
@Ronald Schaap dat komt om dat het toestel niet goed staat ik ben blij dat er foto's uit komen.
@Desiree de Fast passen hebben we niet meer verlengd zolang we moeten betalen om te parkeren,Joke kreeg gister wel een email
Maar we moeten er nog even over nadenken of we gaan voor verlenging.
@Caroline nee we zijn het niet vergeten.
@Sonja ja en wordt nog gekker vandaag.
Sneeuw in de korte broek.
Zo we zijn weer helemaal bij en dan nu de dag van vandaag.
We hadden eens een ander ontbijt 
En ook dit smaakte heerlijk.
We waren na de hike van gister in Seaworld het zo zat en de zon scheen volop dus het werd
We hebben het daar vol gehouden tot de lunch en zijn weer heelijk verder gegaan.
Het was toen bij half vijf en hij scheen nog steeds.
Maar het was tijd voor een rondje badkamer en zijn in de auto gestapt richting Celebration.
Hier volgt een kleine impressie er van






















Tot zover dat het nog licht was 
We zijn even een bakkie gaan drinken en toen we buiten kwamen sneeuwde het 


We zijn verder gewandeld en kwamen zo ook nog op visite bij
En we liepen zo verder naar het meer en kwamen daar nog meer mooie dingen tegen



De Kerst trein was er ook 
Volledig elektries
We zijn naar de auto gewandeld en zijn zo maar willekeurig wat straten in gereden 
Geniet van de volgende plaatjes
 








Ik wil jullie niet lastig vallen met alle foto's maar we hebben de mooiste er uit gehaald.
We hebben ons avond eten genuttigd bij de Five Guys e hij was weer heerlijk.
Het wordt s'avonds toch wel wat frisser dus na al die jaren dat we hier komen zitten we gezellig samen aan de keuken bar binnen.
Zo ik ben er weer klaar mee en we gaan ons klaar maken voor de slaapkamer
P.S. vanaf 20 December geen blog want ik ben aangenomen

De groeten uit een heerlijk Kissimmee
Joke en Gerrit














9 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die foto’s vanuit Celebration. Gewoon een stukje rijden en van de ene in de andere verbazing vallen.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha echt Gerrit ik lig in een deuk. Wat zou ik ook graag nu eens rondrijden in Celebration, lijkt me schitterend. Dank voor de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet of je met zulke sexy knieen wel terecht kunt op nr. 70 hoor? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze hebben aardig uitgepakt in Celebration.
    Wij dachten vorig jaar al veel gezien te hebben in november maar dit zijn vele malen meer lichtjes. Gaaf hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kunnen die Amerikanen wel hoor, prachtig overal die kerstversieringen👍🏻🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat mooi daar in celebration.
    En dan ook nog met je voeten in de korte broek in de sneeuw staan,is al helemaal te gek..
    Wat een sfeertje nu super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi nu Celebrations, genieten met al die lichtjes!
    Als die stal in Kissimme staat, wil ik wel de ezel zijn hoor 😜

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, die plaatjes weer, geweldig. En welverdiend hoor, lekker zonnen na al die hikes.
    Leuk die sneeuw in Celebration, hou niet van sneeuw, maar deze kan ik wel hebben denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch wel een bakkie gedaan bij de Starbucks ?

    BeantwoordenVerwijderen