zondag 13 januari 2019

En na de Zaterdag komt ja hoor de Zondag

En ja dan is het ook voor ons zo ver het is over maar we mogen niet mopperen want hoe heerlijk is dat op een dag na 5 weken.
Allereerst we hebben vannacht aan een stuk doorgeslapen dus geen alarm meer hoe lekker is dat.
We waren wel mooi op tijd wakker en we zaten  al heerlijk aan de koffie en ja hoor daar kwam hij dan weer de Zon.
We hebben snel het laatste restje op tafel gezet en wij noemen dat dan een ontbijt

En voor morgen hebben we nog een schaaltje Yoghurt 
En toen was het tijd voor de 
Ja we hebben
daar van genoten de afgelopen weken
Maar ja er moest ook nog gewerkt worden
Ze moesten gevuld worden en de kleinste die moet naar Monique en Ron 



Zo ze zijn gevuld en netjes onder het gewicht dus klaar voor vetrek
We konden online inchecken en dat hebben we dan ook nog maar even gedaan en mazzel we kregen TSAPre.
Ik Gerrit had al eens gelezen op div. forum dat ze wat overhadden en het dan te koop aanbieden
Nou hij heeft het ook op de forums geplaast
We hebben nog geen serieus bod gehad dus we weten het nog niet misschien past hij nog in de koffer.
We zijn in de middag dus de overblijf koffer weg wezen brengen Monique en Ron waren helaas niet thuis maar Michelle wel en heeft alles aangepakt.
Monique en Ron langs deze weg nogmaals dank voor alles wat jullie de afgelopen tijd voor ons hebben gedaan 
De Olliebollen waren heerlijk en het was ook vreselijk gezellig
Het etentje was ook geweldig en ook vreselijk gezellig bedankt.
We zijn daarna nog even naar 
Hier is niks meer van over zelfs Jhonny is er niet meer

Deze Meneer ik weet het niet 


Voor Joop we hopen dat je ze mooi vind.
We hebben van elke kleur er twee voor je genomen




Robert was er ook 
All You Need

Nee dat was vroeger veel gezelliger maar we moeten toch telkens weer even
We zijn daarna door gegaan naar de 




Ik Gerrit heb altijd geroepen toen hij nog niet open was daar ga ik in en toen ik er bij stond en dat allemaal zo eens aan keek heb ik me toch maar bedacht en dus niet geweest.
We  hebben ook daar nog even rond gewandeld en zijn toen voor het laatste avondmaal naar de 
Gegaan


Het eten was weer ouderwets lekker alleen de bediening had pas een ster.
Maar hij was wel heel aardig en attent ondanks zijn ene ster.
@Ronald helaas deze reis geen Starbucks we zagen wel deze in een gift shop.
We zijn er door dit was het laatste bericht hier uit een heerlijk mooi en zonnig en warm Florida
De volgende trip staat al klaar en we gaan dan zeker als jullie het leuk vinden wat ik betwijfel als zo naar de kijk cijfers kijk weer een blog maken en dan zeker als mijn foto toestel het nog doet weer voorzien van die prachtige foto's.
Voor nu bedankt voor het meelezen en de vele reactie's dat jullie daar de moeite nog voor nemen BEDANKT
Groeten 
Joke en Gerrit











11 opmerkingen:

  1. Ik heb genoten van je blog, fijn dat je volgende keer weer gaat bloggen.
    Lekker laatste dagje, en dan vandaag op naar huis. Goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Joke en Gerrit,
    Ik hbe genoten van de blog op naar een volgende. Goede reis! En kom veilig weer thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha wat een verhaal weer, heerlijk. Goede reis terug en maar weer aftellen naar de zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben ook weer met veel plezier meegelezen dus wij hopen ook de volgende keer weer op een gezellig blog. Goede reis vandaag en tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En zo komt er een eind aan een heerlijke vakantie. Bedankt voor het kijken naar de kopjes. Een hele fijne reis terug gewenst en tot snel.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede reis naar huis en dank voor je gezellige blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was weer leuk om mee te lezen. Goede terug reis en tot het volgende blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Valt me tegen dat je niet in dat hoge draai ding bent gegaan hoor ;)
    Maar wat heerlijk om 5 weken te relaxen en genieten van het mooie weer, op naar de volgende vakantie en blijf maar bloggen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja fatwa’s dan de laatste dag,maar he na 5 heerlijke weken.
    We hebben genoten van je blog,dus op naar de volgende keer.
    Goede reis terug

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben pas halverwege in je blog gestapt, misschien dat als ik tijd over heb dat ik de eerste helft nog eens lees, maar ok heb genoten van de laatste helft iig 😂 en onze ontmoeting bij Ron en Monique was ook hartstikke leuk.
    Goeie reis en voor straks welkom in het koude kikkerlandje

    BeantwoordenVerwijderen