zondag 6 januari 2019

Zondag 6 Januari 2019

Goede morgen daar zijn we weer.
We hebben vandaag een heerlijke dag gehad.
Het begon al vroeg we hadden de wekker maar eens gezet want we wilde bijtijd weg.
Ik Gerrit had eens in een blog gelezen over
En ook dat er op Zondag een Farmers markt is.
Dus vroeg uit de veren en na de koffie en het ontbijt in de auto.
We kwamen onderweg nog een Wawa tegen dus even tanken en natuurlijk een heerlijke koffie voor onderweg

En dat was ook nog lekker tanken onder de 2 Dollar
En hop daar gingen we weer op naar de markt 
We vonden al snel een gratis parkeerplek en we hebben die hele winkelstraat uitgelopen en kwamen zo op de markt uit.

En kijk wie stond daar op de markt
De Jumbo we komen nooit bij de Jumbo maar ook hier al.
Maar goed we waren heerlijk over de markt gelopen naar het meer 





En Joke vond dat Paarse huis wel wat en wilde terug lopen naar de markt stond daar opeens de 


Dus ja dat was dus gewoon wachten hoorde daar van de locals.
Maar hij ging weer dus konden wij ook weer verder
Deze man had net veel keus dus het word vanavond niet thuis eten

We hebben nog even een paar winkeltjes met een bezoek vereerd en zij toen weer naar de auto gewandeld.
We zijn zo heerlijk binnendoor afgezakt naar de outlet ID want Joke wilde nog even naar een winkel die alleen nog maar daar zit en ja we komen er haast langs 



Wegens terug lopende omzet gesloten 
Wij hadden onderweg alweer een heerlijk frap gehaald bij de grote gele M

Gesloten dus we blijven 21


Hier is Joke zoek ze op.
Ik Gerrit kreeg nog een mooie trui nog voor mijn verjaardag en nu is het op over en sluiten die koffer.
op de outlet konden we het nog niet echt merken maar op de weg naar huis echt wel
Het avond eten kwam uit de keuken van

Hij was weer heerlijk en we zitten nu dit blog te maken en we gaan zo heerlijk een poosje slapen.
Morgen we weten het nog niet er staat nog veel op het progamma ik denk dat we tijd te kort komen.
Maar de volgende is al weer helemaal geregeld 
WE gaan onder de wol en we zeggen tot morgen
Joke en Gerrit












7 opmerkingen:

  1. Een hele leuke dag op de Market. Tanken onder de 2 dollar blijft leuk. Succes op de rustdag.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs de kleuren van de Jumbo kloppen.😀
    Hopelijk is het inmiddels wat minder druk overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mount Dora is zo leuk. Dat paarse huis blijft een hit op blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om onder het genot van mn morning-coffee te genieten van jullie nieuwe avonturen.
    Mount Dora blijft altijd leuk, hebben jullie ook nog over de boardwalk gewandeld en een bezoekje aan de vuurtoren gebracht ? Voor $20 tanken , dan was de tank van de pickup zeker niet helemaal leeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dagje zeg, Mount Dora vind ik erg leuk, dat paarse huis is bij mij ook favoriet.
    Starbucks gaat nog failliet ja door alle misgelopen omzet door jullie haha. En afsluiten met Five Guys, hoe lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mount Dora...mooi....vandaag nog onderweg op de borden tegengekomen. Dit jaar slaan we die een keertje over. De hamburgers van de 5 jongens is ook wel een favoriet van mij. Echte burgers !...lekker !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat wij ook maar eens naar Mount Dora moeten gaan, we komen al zoveel jaar in Florida maar daar nog nooit geweest. En heerlijk zo tanken he je kan tenminste weer wat Miles afleggen al moet ik je zeggen dat ik thuis ook lach bij het tanken hoor ( leasebak). Welke outletmall is dat dat die zo leeg loopt?
    Lekker burgertje bij Five Guys heerlijk , op dit moment dat ik je blog lees ben ik net wakker maar krijg nu al trek 😂

    BeantwoordenVerwijderen