maandag 7 januari 2019

Maandag 7 Januari 2019

Ja het gaat nu echt weer opschieten maar we zijn er nog.
Allereerst weer allemaal bedankt voor ereactie's zowel op blog als op FB.
@Yvonne ja bij jullie had ik dat gelezen want zijn jullie toen ook niet wezen segwayen en Yvonne we mogen geen TOETEN meer we worden te dik
@Gina nee wij hebben geen kaasplankje gehad.
@ Mandy ja dat hebben we zeker gedaan Genieten
@Monique ja dat zal best eens kunnen
@Pieter nee we hebben geen boardwalk gemaakt en ook geen vuurtoren want de lift was kapot en we hadden geen om trap te lopend en we tanken elke dag voor 20 dollar dan is de klap niet zo groot.
@Ronald Je weet het he het bloed blijft toch kriebelen
@TwinmonJa mooi he en het is inderdaad wat stiller nu en die club bedankt voor de tip maar dat interesseert ons niets
@Cindy Ja wij vonden het ook wel leuk en dat paarse huis geweldig
Zo dat schiet zo lekker op dan is mijn blog gauw klaar
Ik ben mijn trouwste Fan vergeten
@ Desiree dat Filmpje was een proef van Ouderjaars avond bij het verlaten van SeaWorld ze staan nog steeds op mij telefoon maar ik weet niet hoe ik ze op mijn blog kan krijgen.
Tring de telefoon was het onze kleindochter Joanna op Face time en we hebben gezellig met haar zitten babbelen en toen kwam de vraag terecht bij Nancy en die wist het wel hoe ik ze op FB kan zetten zodoende dat filmpje van vandaag.
Zo genoeg geklets we gaan beginnen aan de dag van vandaag maandag dus het was weer

En zelfs in de zon wilde ze niet drogen 
Maar dat zal ik haast vergeten we zijn natuurlijk de dag begonnen met Koffie en een ontbijtje op het Pooldek en gevolgd door
En daar hebben we het tot een uur of drie volgehouden.
Joke had gister nog een paar schoenen gekocht en wilde ze toch nog even passen 

Wij vinden ze mooi Jullie ook alvast bedankt 
Nou ze hoeven niet geruild te worden maar Gerrit zijn trui wel dus het werd even naar de Vine Outlet.
Maar eerst zijn we nog even een uurtje naar 










Deze vond ik heel leuk een tribune bij een restaurant
We hebben voor de rest niks gedaan daar maar we vinden als we niet even zijn geweest is de vakantie niet kompleet.
De trui is ook geruild en we hebben even op het foodcourt een hapje gegeten
Het was weer heerlijk hoor 
We hebben op de terugweg nog een paar boodschappen bij de publix meegenomen niet te veel want alles moet op en we zitten nu dit blog weer te maken en we gaan nu een poosje naar bed

Tot Morgen
Joke en Gerrit




5 opmerkingen:

  1. Nou Gerrit wat een verhaal weer, je blijft het zo uit je mouw schudden he hahaha. En inderdaad.....wat een leuke schoenen. Laura en ik verheugen ons nu al op het shoppen. Niet zo zeer op de drukte hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was weer een leuke dag Gerrit en Joke, zeker leuke schoenen en even een wandelingetje maken bij Universal is zeker leuk. Is het nu alweer een stuk rustiger geworden in Orlando e.o. ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat zijn hele mooie schoenen van Joke.
    En de wasdag weer achter de rug,en daarna weer lekker ff shoppen.
    Gaat goed daar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige schoenen van Joke, en lekker dagje zo geworden.
    En die laatste foto met cheesefries... dat is zo lekker! Heb honger nu, dus ga zo maar aan mijn eten beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht al dat het jullie club niet is. Ze zitten echt heel dicht bij. Toch maar even langs gaan en een foto scoren? 😂😂

    BeantwoordenVerwijderen